tisdag 23 augusti 2011

Nu är det nära.............

På Torsdag åker vi till Grekland. Karpathos heter ju ön vi ska besöka den här gången. Ska bli väldigt spännande med en  ny ö, det verkar finnas mycket att se där. Håller på och packar nu, helt oorganiserat. Springer runt runt och fram och tillbaka utan att egentligen veta vad jag ska packa ner. I alla fall så är resväskorna snart fulla, det viktigaste är nedpackat dvs kamera, objektiv och den nyinförskaffade mini-pc:n. Hoppas kunna hinna med att blogga lite och lägga in någon bild då och då men vi får se, det blir bara om jag känner att jag kan avsätta tid till det. Annars kommer ni att få full rapport med bilder när vi kommit hem.




Väderprognos Pigadia (Karpathos stad)  23 augusti 2011

Vädret kl 21,00
30  °C






Den här stranden heter Apella och ligger inte långt ifrån där vi ska bo. Det ska vara Medelhavets vackraste strand så den kommer vi absolut att besöka. Visst ser det härligt ut ?

3 kommentarer:

  1. avundsjuk, ta mig med dig!! neeej jag skoja...!!
    Have fun!!

    SvaraRadera
  2. Nästa gång du kör så ringer jag polisen!! Jag trodde det var en knarkare!
    Ha en fantastisk semester! Jag hör av mig sönd den 4:e. Kanske kan hämta Weasley då? Nu åker vi strax till ett 37 gradigt Rom =)

    SvaraRadera
  3. Ni får ha det så bra !! En sådan resa skulle inte sitta fel nu.. Kram

    SvaraRadera