lördag 19 januari 2013

Kallt

Idag tittade faktiskt solen fram en liten liten stund. Skyndade ut med kameran och tog några bilder men efter fem minuter hade jag nästan förfrusit mina fingrar för det var hemskt kallt. Det funkar inte så bra att ha vantar på sig när man fotar. Det blev alltså inte så många bilder idag !

Igårkväll blev vi så himla sugna på chocklad så jag tänkte att jag gör en liten efterrätt. Hemma hade jag överbliven semlefyllning och överbliven vispad grädde. Tog ut ett par riktigt chockladiga muffins ur frysen, gröpte ur dem och gjorde helt enkelt en chockladmuffins-semla. Gissa om det blev gott, riktigt mumsigt med chocklad och semlefyllning ihop faktiskt.

solnedgång över Axtorp



2 kommentarer:

  1. Mmmm..låter jättegott!! Hur lyckas du med att förbli så smal? Du verkar ju njuta av livet me gottigottgott ;-)

    SvaraRadera
  2. Hej på er i kylan!
    Håller med Annette, fattar inte att ni inte rullar fram. Äter hembakade goa grejer hele tin!! :) Fina bilder som vanligt, inte förvånad att Dennis ska ta sig fram mellan träden!! Hoppas ni får en go lördag!

    SvaraRadera