torsdag 14 juni 2012

159. LILA

Nu finns det en hel del att fota utomhus, blommor, djur, insekter och annat smått och gott ! Då åker Macro objektivet fram och det plåtas mängder av bilder. Inte många blir så där perfekta men vissa blir riktigt bra  tycker jag.

Gräslöken är ju jättefin nu när den blommar med sina LILA blommor ! Jag har en jätteplanta och den blommar för fullt nu.

159. LILA


En annan blomma som jag gillar är den Afrikanska Mauguriten som är vit med lila kanter och lila undersida, Här med en liten fluga i mitten också !


6 kommentarer:

  1. Vackra bilder!
    Ja, nu finns det så mycket att fota att det inte skulle vara svårt att förlora sig i en fotande värld :) Härligt!

    SvaraRadera
  2. Ja gillar verkligen bilden av gräslöksblomman så härlig och somrig

    SvaraRadera
  3. Bilderna luktar sommar. Gräslöken är verligen fin.

    Hoppas denna gång att min kommentar bara ploppar upp en gång. Ser att mina kommentarer ofta kommer tre gånger hos dig.

    SvaraRadera
  4. Så vacker den är och jag undrar om flugan beundrar den....

    SvaraRadera
  5. Superfina bilder!

    SvaraRadera
  6. Gräslöksblommorna är så fina! Goda också, vackra att dekorera salladen med.

    SvaraRadera