söndag 3 juni 2012

304. SYNVILLA

Kattungarna är nu 6 veckor och mycket busiga ! De har lärt sig klättra över sin hage så nu är de överallt, uppe och nere, här och där ! Förflyttningen från det ena stället till det andra går fort, men de är inte bara busiga, de är fruktansvärt söta också. Man kan sitta och studera dem länge länge !

Ikväll tog jag kameran och skulle ta lite bilder på dem, de fastnade på några i alla fall ! När jag tittade på bilderna i datorn fick jag se..........en främmande katt..... i vårt hus.......!!!!  Ja ! det var förstås en SYNVILLA i form av en katt på en kartong med kattsand i, lilla Wilma hade lyckats sätta sig intill den och det såg jag inte förrän i datorn. Vips så började jag leta tema som passar och hittade ordet SYNVILLA ! Och det tycker jag passar väldigt bra till den här bilden.

304. SYNVILLA


Här kommer lite fler bilder på kissungarna !


6 kommentarer:

  1. Vilka sötnosar!
    Och tänk att en del teman liksom gör sig själva :-)

    SvaraRadera
  2. men oooooooo du får inte visa sådana här sötisar jag blir så sjuuuuuuuk viiiiiiiiiiill ha katt!
    Verkligen synvilla därbakom!

    SvaraRadera
  3. Fina bilder på söta kissungar!.....VårTinTin kommer nog inte tillbaka , verkar det som , vi väntar , tittar och ropar...:((....Men inte....Vi skall vänta hela sommaren men....Får vi vara först ut att tinga vid nästa kull om vår TinTin inte kommer tillbaka?

    SvaraRadera
  4. Åh man blir helt sjuk av habegär.

    SvaraRadera