tisdag 5 juni 2012

238. REGNBÅGE

Igårkväll vid 20,30 var jag på väg till jobbet när det kom en rejäl regnskur. När jag närmade mig Habo så fick jag se en så otroligt vacker REGNBÅGE. Den var riktigt stark och klar i färgerna och dessutom dubbel. Ojade mig över att jag inte hade kameran med mig men stannade ändå vid vägkanten och tog en bild med min IPhone. Otroligt vilka bilder det blir med en sådan telefon men jag tror ändå att skärpa och så hade blivit ännu bättre med min Nikke och då hade jag ju också fått med hela bågen på bild vilket retar mig till vansinne. Jag lägger inte ut bilderna så stora för då blir de lite gryniga. På den sista bilden kan man se den andra bågen också.

Nu ska jag snart iväg och jobba igen.

238. REGNBÅGE




6 kommentarer:

  1. Magiskt!!!!
    Vilken otroligt vacker regnbåge. Fint fångat!!!

    SvaraRadera
  2. Läckert! Vilka starka färger!
    Letade du efter guldet i slutet av regnbågen? ;)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker bilderna är snygga! Ja mobilen har man alltid med sig....

    SvaraRadera
  4. Helt underbara bilder. Snyggt med rapsen också ;-) Du får snygga bilder med din Iphone, mina blir inte lika bra.

    SvaraRadera
  5. Otroligt vackert med de gula rapsen och den grå himlen

    SvaraRadera
  6. Snyggt, trots mobil. Regnbågar är magiska.

    SvaraRadera