torsdag 13 december 2012

Bajs !

Ligger här i soffan och snörvlar, har fått feber också men hoppas bli bra tills imorgon. Låg och tittade på vad jag har för bilder i min IPhone, knäpper ju av en och annan bild med den ibland men sedan glöms dom liksom bort.

Hittade några bilder jag tog en dag när jag mockade i stallet, man kan säga att dom är bildbevis mot bajs-tjuven Eira. När jag mockar är hon gärna med och hjälper till, på sitt sätt. Hon äter nämligen hästbajset. Eller så tar hon en bajs från skottkärran, lägger den på stallgolvet, lägger sig på den och gnider in sig med den. Äckelhund ! När jag säger till henne så tittar hon på mig som om ingenting har hänt ! En oskyldig blick ger hon mig. Ibland går hon ut på gödselstacken och hämtar en bajs, hon gillar dem nämligen bäst när de är frysta !

Här kommer bildbevis på att Eira är en bajs-tjuv ! Kolla in hennes nos på den mittersta bilden !

2 kommentarer:

  1. ;-)))
    visst är det märkligt att vissa hundar gillar detta....undrar vad det är som "styr" det märkliga beteendet....och visst ser hon oskyldig ut...

    SvaraRadera
  2. Hon ser ju verkligen helt oskyldig ut...

    SvaraRadera