söndag 2 december 2012

51. FEMTIO

Ja tänk att det till och med fanns ett tema som passade in på min födelsedag ! Igår fyllde jag ju FEMTIO år och hade ställt till med ett stort kalas, ett öppet hus som det kallas. Jag hade inte bjudit någon utan tänkte att det fick sprida sig genom mun mot mun metoden. De som ville fick komma. Och det kom många, närmare bestämt 52 personer ! Ungefär vad jag hade räknat med. Hade gjort smörgåstårta, cupcakes, cakepops och vaniljkakor. Att dricka till kunde man välja på läsk, lättöl, starköl och vin. Kaffe var det förstås till kakorna. Det verkade som att de gillade vad jag hade att bjuda på och alla verkade nöjda. Jag fick massor av fina presenter, presentkort och blommor.
De två ystra systrarna med familjer hade satt in en anonns i lokaltidningen, tack och lov med en snäll bild !

Tänk att man har så många goa släktingar och vänner ! Vi hade jättetrevligt och det var fullt med folk hela tiden mellan kl 14,00 och ända till 01,00 på natten. Senare på kvällen blev det ju lite "vildare" med mycket skratt och prat. Känns konstigt att man har blivit FEMTIO år !

Tack alla ni som kom och gjorde min 50-årsdag till en helt oförglömligt rolig och trevlig dag !

OBS ! klicka på bilderna så blir de större

51. FEMTIO

















4 kommentarer:

  1. Åh va fint du hade gjort de!!! Vilka mästerverk till bakverk!! Och vilken smörgåstårta!! Förstår att du hade en kanondag!!

    SvaraRadera
  2. Återigen, tack för i lördags ! Jättetrevligt och smörgåstårta & cupcaken var supergoda ! :)

    SvaraRadera
  3. tack för en rolig kväll o god mat med gott vin.många kramar marie o tommy

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott. Härliga collage från festen :)

    SvaraRadera