söndag 9 december 2012

Magfett

Nu har jag ätit alldeles för mycket och för god mat under en lång perod ! Först mitt kalas med smörgåstårta och cupcakes i flera dagar, sedan kalas i torsdags hos Dennis Mamma. Fortsätter med att firas av jobbarkompisar med god grekisk mat, igår 60-års kalas hos Svågern med underbart god buffe och tårta. Som grädden på moset så smällde Dennis och jag till med att äta julbord på Gudmunds källare idag. Vi fick ett presentkort av Louise där förra julen och nu masade vi oss äntligen dit, mycket gott ! Imorgon fyller Dennis syster år så då är det dags igen !

Jag känner hur magfettet växer och växer ! Ligger i soffan och orkar knappt resa mig, känner mig sååå himla onyttig ! Efter jul blir det stenhårt med viktväktarmeny igen så att vi kommer tillbaka till våra goda vanor som vi faktiskt lyckats hålla så länge.

Roffe (svågern som fyllde 60), fick en så himla söt liten kattunge av sin fru (min syster) och deras barn. Han har alltid velat ha en Maincoon, detta var en blandning av Maincoon och skogskatt men såg ut just som en MC. Så jättesöt och go och han hade blivit jätteglad för sin present ! De är också kattmänniskor precis som alla i vår familj !

Glöm inte att kommentera, då blir jag såååå glad :o)

Obs ! Mobil bilder, inte så bra kvalitet !

1 kommentar:

  1. Herre Jösses!! Sicken FIIN kissunge! Ljuvlig! För att inte tala om tårtan!! Ser jättesmarrig ut!!/A

    SvaraRadera