tisdag 4 december 2012

Kalas i dagarna fyra !

Det stora kalaset hade jag ju i Lördags men det var flera som inte kunde komma då och som gärna ville komma och gratulera mig så det har blivit fyra dagar med kalas ! Tänk att hela 63 personer har kommit och gratulerat mig !!! Visste inte att jag hade så många vänner men det är ju jätteroligt. Som tur var så hade jag ju både smörgåstårta och cupcakes över så det räckte till dem också. Men idag skulle Johan och Johanna komma på kvällen och då kände både Dennis och jag att vi klarar inte att äta smörgåstårta en gång till. Vi var båda så sugna på riktig mat så det blev till att bjuda dem på middag istället. Jag gjorde köttbullar med potatis och sås, sååå himla gott !

Dennis busade med deras barn, Linnea och Ludvig. De hade hemskt roligt och Linnea skrattade så hon tjöt ! Dennis är ju visserligen 54 år men har mycket barnasinne kvar och barnen älskar honom ! Passade på att ta lite bilder på dem när de hade som roligast.

Imorgon börjar verkligheten igen, då är långledigheten slut och jag går på och jobbar ! Det ska visst bli en massa snö, det gillar jag inte, särskilt när man ska vara ute och köra bil hela natten.

OBS ! klicka på bilderna så blir de större !

Linnea och Ludvig när de busar med Dennis !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar