lördag 8 december 2012

Firad

I Fredags kväll blev jag firad av jobbarkompisarna. De hade förvarnat mig och sagt att jag skulle hämtas hemma hos mig kl 17,00. Algot kom precis som sagt kl 17, vi skulle åka hem till henne först och "värma upp oss". Algot som egentligen heter Helene bor tillsammans med Fredrik i ett slott i Habo. Fredrik skjutsade oss sedan vidare (jag med ögonbindel) till Carina där ett gäng jobbarkompisar väntade. Carina är värsta inredningsproffset och har ett underbart hus som hon inreder till perfektion, allt stämmer, inte en detalj är fel, mycket snyggt. De sjöng och hurrade för mig när jag kom, sedan bjöds det på vin, grekisk mat och efterrätt. Underbart gott och verkligen anpassat efter min smak.

Alla var på gott humör och vi hade en jätterolig kväll med mycket, mycket skratt ! Tack goa ni för att ni ordnat så fint och trevligt. En riktigt lyckad kväll !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar