söndag 7 oktober 2012

100. HALLON

Idag var jag på kalas hos min äldsta syster i Huskvarna, det var hon som fyllde år men även hennes dotter Cecilia. Så vi firade båda på en gång. Dennis stannade hemma eftersom han kände sig dålig, förkylning igen som har kommit och gått ett bra tag hos honom.

Vi fick jättegod tårta som vanligt hos Britt-Marie. Den här gången med Hallon på och blåbär mellan. Hallonen var de största jag någonsin sett och naturligtvis så tog jag bilder på dem till temat HALLON.

100. HALLON


Utsikten hemma hos Britt-Marie och Affe !



Lille charmtrollet Anton var också där och smakade på tårtan ! Han är min andra systers barn-barn. Som vanligt så smilade han upp sig för kameran.


3 kommentarer:

  1. ÅÅh vilken god tårta :) gillar inte hallon men den såg faktiskt väldigt god ut!!

    SvaraRadera
  2. Oj vilka bamsehallon...och så vacker utsikt på det! Tänk att kunna se den varje dag...
    charmtrollet bäst!

    SvaraRadera
  3. Linslus! Du får alltid så fina kort på honom !

    SvaraRadera