tisdag 2 oktober 2012

116. HÖST

Nu är det väl verkligen HÖST ! Höstväder har det ju varit länge, nästan hela sommaren men nu ser man att alla löven har skiftat färg. Visst är det vackert men jag gillar ändå inte när det blir HÖST, mörkt, regnigt och kallt ! Nog med gnäll nu ..........

Idag har jag varit i lekpareken och tagit bilder på min jobbarkompis Camillas goa killar ! Hon ska ha dem till en fotobok. Vi gjorde en förra året också och visst är de sköna grabbarna på bilden längst ner ?

OBS ! klicka på bilderna så blir de större och av bättre kvalitet !

116. HÖST








4 kommentarer:

  1. Jag gillar hösten å dess underbara färger :-) även om det mest regnar så blir jag uppmuntrad av alla dessa otroliga färger :-)
    Dina bilder återspeglar verkligen hur vackert det är :-)
    Linda.Eriksson

    SvaraRadera
  2. Vilka söta killar ! Urgulliga ! :-)

    SvaraRadera
  3. Vilka mysiga höstkillar!

    SvaraRadera
  4. Goa tuffingar!! De har spjuverblick!

    SvaraRadera