måndag 1 oktober 2012

17. BISYSSLA

Som ni ju vet så älskar jag att fotografera. Ibland så fotograferar jag vänner och bekanta, deras barn och djur. En jätterolig BISYSSLA ! Nu är det ju så att jag bara är en glad amatör men jag tycker ändå att jag har fått till en del bra bilder. Jag har också fotat på uppdrag åt Habo Kommun, bland annat bilder till dagverksamhetens broschyrer och nu även till Hemtjänstens nya broschyr. Jätteroligt !

För ett tag sedan fotade jag den här härliga familjen vars goa barn gärna modellade framför kameran !

OBS ! klicka på bilderna så blir de större !

17. BISYSSLA





5 kommentarer:

  1. Ja det är helt underbara bilder och roligt hade vi :-) tack igen <3

    SvaraRadera
  2. En jätterolig bisyssla som du utför med den äran. :))

    SvaraRadera
  3. Jättevackra porträtt!!

    SvaraRadera
  4. vad fina! du är jätteduktig! då vet vi vem vi ska anlita när vi vill ta familjefoton =) /johanna

    SvaraRadera