söndag 21 oktober 2012

172. LÖVHÖG

Igår var jag ¨på Scandinavian Photo och shoppade mig en extern blixt till min kamera. En Nikon Speedlight SB 700. Behöver ju mer ljus när jag fotar i min ministudio, jag har ju köpt lampor också som Dennis ska hjälpa mig att sätta upp, då kommer det att bli ännu bättre. Idag testade jag den nya blixten, ganska svårt med alla inställningar men det blir till att träna.

Gick ut och hämtade en massa färgglada löv och gjorde en LÖVHÖG till temat. Tyckte sedan att det såg lite tråkigt ut så jag piffade upp det med ett litet troll. Jag valde en svart bakgrund för det blir ju så häftig effekt till starka färger som löven ju har.

Trollen ingår i min samling som jag köpte av Marie på vår loppis. Jag har 12 st som pryder det lilla rummet på ovanvåningen.

172. LÖVHÖG




Nikon Speedlight SB 700


1 kommentar:

  1. ja se,du hittade ju trollen,fina foton Lena. Aisi

    SvaraRadera