onsdag 24 oktober 2012

258. SILUETT

Gissa om jag längtar till Grekland nu när det börjar bli mörkt och kallt här hemma i Sverige. Den årstid som kommer nu vill jag bara slippa. Tänk om det vore samma vinterväder här som i södra Grekland, ca 10-12 grader hela tiden. Vad skönt det vore !

I min längtan efter värme och sol så satte jag mig och tittade igenom mina bilder från Tilos. Hittade en bild som jag gillar jättemycket. På bilden ser man en SILUETT av ett par vänner vi träffade, bilden är tagen på hemresan i soluppgången och jag tycker det ser så härligt ut när de tittar på varandra och skrattar, det kan man se trots att det är en SILUETT.

Den andra bilden är tagen av Dennis och föreställer min SILUETT när jag står och njuter av soluppgången över havet. Visst är det vackert ?

258. SILUETT



4 kommentarer:

  1. vackert absolut..sådana dagar behöver man att tänka tillbaka på.

    SvaraRadera
  2. Amazing!! Så snyggt, och visst ser (och känner) man den härliga stämningen!

    SvaraRadera
  3. Jag går igång på alla solnedgångar. Det här är otroligt bra bilder! Den översta för sin komposition och den nedre för att du lyckats fånga solen som riktigt bäddar ner sig i horisontens mjuka bolster. Underbart!

    SvaraRadera