fredag 19 oktober 2012

322. TRÄNING

Nu har jag börjat socialträna kattungarna lite. De behöver lite TRÄNING innan de ska komma ut i den stora stora världen. Idag har vi haft soff- TRÄNING, alla katter måste lära sig att ligga i soffan och mysa ihop med sina ägare. De tycker det är jättespännande att utforska allt och det är så roligt att studera dem. De har ju inte så mycket ro att ligga och mysa men de tycker det är jätteroligt att hoppa och klättra i soffan.

Eira är såklart med och vaktar dom, vilken otrolig hund hon är egentligen. Hon är så go med dom, hon tvättar dom och passar dom. Om dom piper så blir hon alldeles förtvivlad och måste se vad som är fel. Alltså så har dom ju också fått hund-TRÄNING idag och de är inte ett dugg rädda för hennne, de klättrar till och med på henne.

Jag lyckades också ta en bild på var och en, inte illa med tanke på att de nästan aldrig är stilla.

OBS ! Klicka på bilderna så blir de större och av bättre kvalitet.

322. TRÄNING






5 kommentarer:

  1. sååååå söta dom är.Jag ska försöka titta upp i helgen. kram Aisi

    SvaraRadera
  2. Jag smälter! :))
    Självklart måste katter få träna på att mysa i soffan, det är ju det som livet går ut på - för både katter och matte. ;) Här ligger jag och bara väntar på att min stora och väluppfostrade (hrmmm...?) ska komma hem och lägga sig mellan datorn och hakan.

    SvaraRadera
  3. O jisses vicka godingar.....men min favvo är "Diesel"......sååååå söt o fin!!

    SvaraRadera
  4. å så söta de är, men Eira är också söt när hon ligger där med tassarna i kors...

    SvaraRadera