måndag 15 oktober 2012

105. HJÄRTA

I Lördags kväll innan jag skulle jobba bakade jag små mini-cupcakes att ta med mig och bjuda Malin på. Min favorit, kladdkakebotten med nutellafrosting. Först visste jag inte riktigt vad jag skulle dekorera dem med men så kom jag på att Malin skulle få ett HJÄRTA på sin cupcake. Sedan tyckte jag att hon är värd mer en ett HJÄRTA så jag satte på några fler i lite olika färger. Även Dennis fick smaka och så gjorde jag två till vår nattkompis som bor i slottet...........

Malin bjöd på mat, en jättegod pastasallad med kyckling och jag stod för fikat med mina små mini-cupcakes. Det är viktigt tycker jag att man festar till det lite på jobbet ibland och vi brukar turas om att laga mat när vi jobbar helg. Natten blir lite mysigare då och man har något att se fram emot.

105. HJÄRTA



5 kommentarer:

  1. Såå fina! Och ser så muffsigt goa ut;-)
    /Annette

    SvaraRadera
  2. Sååå fina! Vad duktig du är!

    SvaraRadera
  3. Haha söt du e lena :) du är så go! Super goda var dom också!!

    SvaraRadera
  4. Dina cupcakes är väldigt fina och dekorativa.

    Du har så rätt så rätt. det är viktigt att piffa till arbetsdagen :-)

    SvaraRadera
  5. Du bakar vackra cupcakes och de ser väldigt goda ut....jag vågar inte börja med detta för jag tror jag får mani då! :-)

    SvaraRadera