lördag 20 oktober 2012

19. BLAD

Idag passade jag på att åka till Bokskogen och ta lite bilder. Det var perfekt väder för att ta lite effektfulla bilder, dimma, lite mörkt och så alla färgranna BLAD. Det duggregnade lite också men det märktes inte i skogen. Kändes nästan lite skumt och kusligt där i den täta skogen men åh så vackert. Alldeles mörkt därnere och ljuset som försökte leta sig ner genom trädtopparna. Och BLAD fanns det gott om till temat med samma namn !

När jag kom hem mixtrade jag lite med bilderna, jag tycker ju det är så himla roligt. Jag är hemskt nöjd med resultatet, hoppas ni blir det också. Bilden längst ner tog jag  här hemma en riktigt dimmig dag. Tycker det är så läckert när man kan skymta de starka färgerna på trädet i dimman.

OBS !  Klicka på bilderna så blir de större och av bättre kvalitet !

19. BLAD







6 kommentarer:

  1. Du fotar jätte fina bilder. De är så levande...

    SvaraRadera
  2. Wow! Helt fantastiska höstbilder, med färger som värmer sinnet.

    SvaraRadera
  3. Såå snygga! Gör fototapet av dom..kommer sälja som smör i solsken;-)
    /Annette

    SvaraRadera
  4. var är trollen???? så fina bilder kram Aisi

    SvaraRadera
  5. wohoo jistarns vilka bilder!! helt underbara! tavlor gör tavlor av dem!

    SvaraRadera
  6. Oj, oj, vilka vackra bilder! Snyggt jobbat, verkligen!!

    SvaraRadera