måndag 25 februari 2013

10 års kalas idag !

Idag fick jag ett sms från försäkringsbolaget Agria, " Hej , vi ser att er EIRA fyller år idag, vi önskar er en härlig dag tillsammans ! Hälsningar Agria djurförsäkringar"
Inte hade jag koll på att hon fyller år idag, 10 år dessutom. Så jag ställde till med kalas, något sånt har jag inte gjort för djuren sedan jag var ett litet barn......... larvigt ! ja kanske, men man måste ju få vara lite larvig ibland.

Bakade en hundmats-cupcake åt Eira, med lyx-hundmat och rivna morötter. Morötter är det bästa hon vet ! Gjorde varsin åt Dennis och mig också, men utan hundmat förstås !
Eira fick till och med sitta i soffan och äta den på en tallrik på bordet.............Hon var väldigt förvånad och osäker på om hon verkligen fick ! Matte brukar ju vara ganska sträng med sånt, så jag fick säga varsågod flera gånger innan hon vågade ! Gissa om hon gillade den, hon högg i sig den med en väldig fart !


Underbara Eira, hoppas du får vara frisk och lever länge ! En sån hund som du får vi aldrig mer !




3 kommentarer:

  1. Grattis Eira !

    Och vilka fantastiska bilder Lena !

    Kramar från MoLyckan

    SvaraRadera
  2. Såååå fina bilder på Eira, Grattis från mej till sötnosen kram aisi

    SvaraRadera
  3. grattis morsan, kram moa

    SvaraRadera