fredag 8 februari 2013

Rallygrabbar !

Dennis och några "grabbar" till har som tradition att altid åka på Swedish Rally i Värmland. Nu är det dags igen, inatt kl 03,30 åker de. Det har planerats och pratats om upplägget och vilka banor de ska se. Dennis har till och med varit i affären för att handla korv som de ska grilla i skogen. Hoppas de får roligt på sin resa !




Det låter mysigt att åka på rally tycker jag, jag älskar doften av olja och avgaser. När jag och Dennis träffades höll han ju på att tävla i motorsport, inte rally utan Formula Off Road Backrace ! Han skrev autografer och var något av en kändis. Dennis var alltid publikfavoriten eftersom han satsade ALLT och skydde ingenting. Jag var såklart med och hejade på med kameran i högsta hugg. Det blev många roliga resor i hela Norden och vi hade hemskt roligt. Här kommer några gamla bilder från den tiden !






6 kommentarer:

  1. _Visste inte att Dennis va så Rally intressrad! Men jag hoppas att dom har kul.

    SvaraRadera
  2. Åh va kul dom kommer ha! Grabbsen :)

    SvaraRadera
  3. Va roligt! Å roligare får du lena... egen tid :) ja kommer ihåg när det va tävlingar, va så kul å se när han körde å lekte clown ;)

    SvaraRadera
  4. Då kanske han träffat på min gubbe i skogarna han åkte 04.00 i morse kram Carina J

    SvaraRadera
  5. Va kul för dom! Ja jag hade ett minne långt bak sv att han kört backrace! De en görkul att titta på!! Körs det fortfarande uppe i Grönestad?

    SvaraRadera
  6. Det var tider det =)

    SvaraRadera