tisdag 12 februari 2013

Semmeldagen !

Vilken bra dag det är idag - Semmeldagen ! Bästa uppfinningen någonsin, att hylla semlan som är så god. Naturligtvis så bakade jag varsin semla till mig och Dennis, hade semmelbullar i frysen så det var smidigt. Mmmm så gott det är ! Hipp Hipp Hurra för semlan :o)

Först åt vi såklart middag, jag lagade Teriyaki som ju är en japansk rätt, både Dennis och jag älskar sån mat och jag lagar det ofta. Mycket nyttigt och fettsnålt också. Jag har också bakat bröd idag, det blev lingonbröd den här gången, mycket gott och nyttigt. Det innehåller en massa olika fröer och fyra olika sorters mjöl. Bakade också en annan sak men det ska bli en överraskning till på Torsdag så då kanske ni får se en bild på vad det är.

Igår pysslade jag med hästarna hela dagen, sedan var det möte på jobbet också. Det blir inte mycket ridning nu på vintern, en sväng då och då får räcka. Har varit ledig ett par dagar nu och går på och jobbar imorgon igen.

Idag får ni hålla till godo med mat och bak foton !



1 kommentar:

  1. Hej, som vanligt lika roligt att läsa o titta på dina bilder,ser mumsigt ut,snäll pussa på Dennis viska i hans öra " Aisis ljus stakar". kram Aisi

    SvaraRadera