söndag 3 februari 2013

Loppis-söndag !

Idag var Marie och jag runt på en liten Loppis runda. Först åkte vi till Fagerhus  i Fagerhult där det ordnats en stor Loppis. Där var riktigt mycket folk när vi kom och det fanns många som sålde grejer. Mest var det barnsaker så vi hittade inget att köpa tyvärr men det var en riktigt fin loppis för dem som har barn.


Sedan åkte vi vidare till Källebäcken där Ditt Skafferi hade Loppis-marknad. Ditt skafferi är en helt underbar liten lantbutik som säljer jättefina köks och bakgrejor. Allt i min smak, man blir kär i denna lilla butik som faktiskt funnits där oanvänd i många många år. De har behållt den gamla inredningen som jag är så avundsjuk på.  Tänk ett stort stort lantkök med denna inredning och dessa saker. Här kan ni läsa om Ditt Skafferi  http://www.dittskafferi.com/  Absolut värt ett besök !





Idag har jag varit ledig från stallet, det har varit Louise som tagit hand om det. Skönt att ha en dag i veckan som jag inte behöver göra nåt i stallet. Louise är duktig, hon mockar o grejar o fixar så fint i stallet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar