fredag 10 maj 2013

Grodan Boll !

Det blev ju många bilder på min tidiga morgonrunda men Dennis och jag åkte faktiskt till  det där stället senare på kvällen samma dag. Dennis ville "provfiska" i den lilla sjön som finns där ! Det var en ljummen och skön kväll, riktgt mysigt. Hela sjön bubblade, det såg mystiskt ut men så upptäckte vi att det var mängder av grodor som parade sig hej vilt där i vattnet. Jösses vilken liveshow vi fick, alla parade sig med alla och det var verkligen full aktivitet. Passade såklart på att ta lite bilder !

Klicka på bilderna så blir de större !

Skriv gärna en kommentar också, då blir jag glad. Det är inte svårt. Skriv bara din kommentar och ditt namn i den stora rutan, klicka i "anonym" i listan nedanför och skicka !






6 kommentarer:

  1. helt otroligt !!! Vilka bilder du tar är ju så kul att följa dig och dina bilder. Man blir så glad :)

    SvaraRadera
  2. Tack Carina ! Det värmer :o)

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder Lena!

    SvaraRadera
  4. Visst är naturen underbar.
    Jag brukar också ta med mig kameran ut o leta djur det är så rogivande.
    Kanske ses i skogen en dag.
    Kram Annika.

    SvaraRadera
  5. Hej Lena,när jag städade ur mitt växthus satt det en stor padda där inne,den valde snabbaste vägen ut,hmm var det en prins tro,ja ja får va nöjd med den jag har, kram Aisi

    SvaraRadera
  6. vilka söta grodor, jättefina bilder=) /Johanna

    SvaraRadera