tisdag 7 maj 2013

Tidig morgon med vilda djur !

Idag gav jag mig iväg ut i skogen kl 06,00 för att fotografera vilda djur ! Jag brukar ju ha otur och inte hitta några men jag har gett mig sjutton på att jag ska fånga dem på bild. Utrustad med frukost, kamera och zoom objektiv gav jag mig iväg till ett ställe som Dennis tipsat mig om !

Fick en hel del bilder på olika djur, idag tänkte jag visa bilderna jag tog på lite olika fåglar !

Klicka på bilderna så blir de större, lämna gärna en kommentar också :o)

"Tranor"


"När jag fotade tranorna så gav de sig såklart iväg en då fick jag ju härliga flygbilder på dem, de flög rakt över huvudet på mig"


"Kan det vara en Rödhake ? "



"Häckande Kanadagås som låg på en liten ö i en damm och blängde ilsket på mig"

1 kommentar:

  1. Hej Lena.

    Inte kunde jag tro att du skulle vandra ut redan kl 6 en morron när du är ledig - hur kan detta ske ??
    Men...fina bilder blev det ju. Fågeln som du tror är en rödhake tror jag är en bofink - men vet inte säkert.

    Ge oss gärna fler underbara bilder i framtiden.

    Gunilla Lätt

    SvaraRadera