torsdag 18 juli 2013

Datorhaveri !

Om ni undrar varför jag inte skrivit i bloggen på länge så beror det på att vår dator har kraschat ! Den har krånglat ett tag men häromdagen dog den alldeles. Därför får ni hålla till godo med IPhone bilder tills vi köpt en ny dator. Måste blogga från telefonen och kan inte föra över bilder från kameran dit.

Har börjat jobba igen. En riktig mjukstart efter fyra veckors semester, jobbar två nätter, sen långledig sju dagar. Passar mig perfekt.
Idag på morgonen när jag kom hem från jobbet lade jag mig att sova i hammocken. Sov riktigt gott där ända fram till kl två då jag vaknade utvilad och pigg. Visserligen höll man på att blåsa bort i den hemska stormen men jag svepte in mig i en filt med både katter och hund intill mig så jag höll mig varm ändå.

Här kommer lite bilder på kissungarna också, de är underbart söta nu.

Klicka på bilderna så blir de större ! Skriv gärna en kommentar också så blir jag glad 😄





3 kommentarer: