måndag 1 juli 2013

Ranch Horse Classic 2013

I Lördags var det då dags att åka till Chappen för att titta på Ranch Horse Classic. Tävlingarna håller på från onsdagen till söndagen men vi åkte bara över Lördagen. Regnade gjorde det nästan hela dagen men på kvällen blev det jättefint och jättekallt. Louise och jag frös så vi var tvugna att gå och köpa oss varsin tröja. Naturligtvis så fastnade vi för de dyraste på hela Chappen , rosa Lucky Riders tröjor som var så himla snygga och sköna. Som pricken över i:et så köpte jag varsin keps till alla i stallet med Stall Axtorp broderat på. Visst blev vi fina ?  Ja, Malin och Dennis gör sig också fina på bilden :o)

Klicka på bilderna så blir de större ! Skriv gärna en kommentar också så blir jag glad :o)




Vi tittade på en massa tävlingar, åt och drack öl (jag i alla fall) ! På kvällen var det kvällsshow och då är det drag på tävlingsplatsen kan ni tro. Gud så mycket folk och hästar, och vilken stämning. Vi träffade en massa trevliga vänner och hade jätteroligt. Framåt nattkröken begav av oss hemåt igen, trötta och nöjda. På grund av regnet så blev det tyvärr inte så många bilder.






5 kommentarer:

  1. Det var fan vad glad jag är på alla bilder då...
    Tack för jag fick följa med i år igen, skitkul ! :)

    SvaraRadera
  2. Kul att träffa er. Nästa är kan ni väl stanna över :)

    SvaraRadera
  3. Åh, det är en sån fantastisk stämning på westerntävlingar. Alla är liksom där av samma anledning! Alla glada och lyckliga :)

    SvaraRadera
  4. Ser ut att ha vart en toppenkul dag/kväll! /A

    SvaraRadera
  5. Det är väl underbart att man kan ha kul - trots regn.
    Kepsarna var störtsköna och tröjorna likaså - fin färg på tröjorna - men...dom är väl inte på när det ska "mökas" m m. Färgen är ju kanske ? inte lämplig för det.
    Men fina är ni och än en gång - kul att få se fotografen på bild. Det uppskattas verkligen.

    Gunilla L

    SvaraRadera