torsdag 27 juni 2013

Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz !

Idag har jag tagit lite macro bilder igen, den här gången koncentrerade jag mig på Humlor ! Knäppte som bara sjutton, det blev väl några hundra bilder. Sen ska jag som lider av beslutsångest försöka välja ut de bästa, Hmmm ! Inte lätt när alla bilder liknar varandra och det bara hänger på små detaljer vilken som är bäst. Här kommer i alla fall de som jag tycker bäst om !

Klicka på bilderna så blir de större ! Skriv gärna en kommentar också så blir jag glad :o)






En lten Fluga fick också vara med på bild !
 
 

1 kommentar:

  1. Det är inte "bara" att ha en bra kamera, vara duktig fotograf - du måste ju ha känslan för att hitta de små krypen. Var dom finns och få dom att sitta still !!!!

    Nyckelpigorna tidigare var ju häftiga och de är ju inte så stora.
    Kul att se fina djur- och naturbilder nästa varje dag - fortsätt med det.

    Efter något år tycker jag du ska göra en bok med alla fina bilder.

    Väntar på nya fantastiska bilder.... Gunilla L

    SvaraRadera