torsdag 13 juni 2013

Snart är det dax.......

Dax för SEMESTER ! Jobbar torsdag, fredag och Lördag natt sen har jag fyra veckors semester. Det ska bli så underbart skönt och jag ska bara njuta. Hoppas att vädret blir bra så man kan vara ute och fixa, rida och fotografera.

Idag öser regnet ner och jag har intagit soffläge, kollar datorn och tittar på Hem till gården. Dennis ligger jämte mig i soffan, han är jätteförkyld och har varit hemma ett par dagar. Bara han inte smittar ner mig för jag kommer att bli galen om jag blir sjuk på min semester.

Vad passar bättre en grå och regnig dag som denna än några färgglada blomsterbilder som jag tog här hemma igår. Det är så vackert ute nu och jag älskar alla fina färger som pryder vår natur !

Klicka på bilderna så blir de större ! Skriv gärna en kommentar också så blir jag glad :o)



2 kommentarer:

  1. Tiden går ju så fort,hoppas du får en härlig semester.Min börjar vecka29,men just nu ser jag inte fram emot den Kram

    SvaraRadera
  2. Det är den bästa tiden nu .. vilka fina bilder du tar... ha en skön semester :)
    /Carna på andra sidan pölen...

    SvaraRadera