fredag 7 juni 2013

Vart tog vägen vägen ?

Idag tog Dennis med mig på skogs safari igen ! Vi gillar ju båda naturen och att åka och smyga på små skogsvägar, kanske kan man få se något djur eller annat roligt. Vi såg inga djur idag, men en rolig stubbe och solnedgång i skogen ! Jättevackert ! Åhhhh vad jag älskar den här årstiden :o)

Vi körde på små små vägar och plötsligt befann vi oss på något som i alla fall inte jag kallar väg ! Men Dennis tyckte vi kunde fortsätta och jag säger bara, stackars min bil ........... Plötsligt tog vägen slut................ vi lyckades i alla fall vända efter mycket backande.

Klicka på bilderna så blir de större ! Skriv gärna en kommentar också så blir jag glad :o)

" Ser ni vägen vi åkte på ? Ja sprickan på vindrutan syns i alla fall "


"Solnedgång i skogen och en rolig stubbe, vad tycker ni stubben liknar ? "



" Ja du Gunilla Lätt ! Här kommer en bild på mig som du frågat efter, varsågod "



"En fjäril jag fotade hemma i trädgården idag, en Rapsfjäril ska det vara ! (Rätta mig gärna om jag har fel) "



"En sån här trevlig gäst hade vi också i gräset utanför huset idag, Huuuu ! Rejält stor var den också"


4 kommentarer:

  1. Hahahaa!! Vilken bild Lena!!! Du e för skön!!
    /Annette

    SvaraRadera
  2. Inga bävrar? :)

    /Anders

    SvaraRadera
  3. Vad trevligt att åka i skogen :-) Många vackra bilder du tagit.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. ÄNTLIGEN...en bild på den fantstiska fotografen. Men även Dennis är bra på att ta kort.
    Kul träd - eller f.d träd - som du står framför.

    Ha det / Gunilla L

    SvaraRadera