lördag 1 juni 2013

Vilken rolig fest !

Igår kväll hade vi vår traditionella vårfest med jobbet. Det är en fest som vi själva ordnar och det var Jag, Helen och Ulrika som var festfixare. Jag gjorde tipspromenad och stod för underhållningen. Helen och Ulrika ordnade med mat och lokal. I år höll vi till på Hembygdsgården i Habo, en liten mysig oas mitt inne i samhället. Vädrets makter var verkligen med  oss, strålande sol och värme hela kvällen och natten.

Alla var på gott humör, vi åt, drack och dansade ända till halv två på natten. Det var nog den roligaste jobbfesten jag har varit på, vi hade verkligen jättekul.

Tack alla goa jobbarkompisar för en rolig fest, det var ni alla tillsammans som gjorde att vi hade så kul. Hoppas ni kommer nästa år också med samma glada humör för jag har redan planerat för rolig underhållning till den festen !

Klicka på bilderna så blir de större ! Glöm inte att skriva en kommentar här i bloggen också !








3 kommentarer:

  1. Det såg inte helt fel ut ! Härligt med vädret också ! :-)

    SvaraRadera
  2. Ni hade kul ser man tydligt!!!!

    SvaraRadera
  3. Ja vi hade kul!/Carina

    SvaraRadera