måndag 14 maj 2012

11. BADANKA

I Söndags var vi nere hos en granne som har Ankor och en stor fin damm. Ankorna var så himla söta och tama, de kom när man kallade på dem och följde efter vart man gick, vaggande. Fick iden till temat BADANKA, men då måste de ju befinna sig i vattnet så jag sa " kom nu onkorna så går vi och badar i dammen". De följde med och hoppade i vattnet. Så söta !

Jag skulle ju också hemskt gärna vilja ha Ankor men man kan ju inte ha allt ! De skulle inte få vara ifred för hundar o katter och så har vi ju räv här också.

Klicka på bilden så blir den större !

11. BADANKA


4 kommentarer:

  1. Klockrenaste (renaste också? ;-)) badanka hittills ;-)

    SvaraRadera
  2. Snyggt...men lite knäckt blev jag att du "snodde" min idé och fick ut bilden innan mig ;-) Jätte fina färger och skärpa. Bara att buga och bocka :-)

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder!
    Kul att se er oxå! :)

    SvaraRadera
  4. Det var de "bästaste" badankorna jag sett!

    SvaraRadera