tisdag 22 maj 2012

288. STEN

STEN är vackert tycker jag, har dem liggande lite här och var i trädgården, i olika storlekar. Här är en av stenarna, men vad är det som sticker ut där bakom ???

288. STEN



Första dagen på min långledighet har jag ägnat åt att städa, handla, tvätta och jobba på kontoret, förutom allt det andra dagliga som mockning och sånt förstås. Dagen gick fort i alla fall ! Vädret är ju helt underbart så man får ju mer energi av det som tur är ! Någon ridning hanns det inte med idag så det får bli imorgon istället.

6 kommentarer:

  1. Håller med dig om att sten är vackert. Det är något levande över dem. Men jag måste säga att min blick föll först på den lilla svarta rackaren bakom stenarna först ;-)

    SvaraRadera
  2. Sten med svans! :-) Fantastiskt vilka skatter naturen har ;-)

    SvaraRadera
  3. Tänk att man då hittar saker i naturen med små svansar till, finns hemma hos mig med ;-)

    SvaraRadera
  4. Sten är vackert!
    men kan det vara en orm ??!! ;-))

    SvaraRadera
  5. En riktig synvilla blev det för min del. Trodde först det var en sten som det växte gräs på, innan jag förstod vad det var ;-)

    SvaraRadera
  6. Ja, där fick man titta både en och två gånger. Jag håller med om att det var en kul synvilla :)

    SvaraRadera