torsdag 17 maj 2012

8. AUTOMAT

Idag har vi varit på kalas, det var Dennis systerson Helmer som fyllde 9 år. Han önskade sig en godis-AUTOMAT och grädde........   Grädde sa vi ???? Ja sa Helmer "sprutgrädde som man kan spruta rakt i munnen, det är så gott ".........  OK !

Han fick sin godisautomat och han fick sin grädde ! Han blev mest glad för grädden tror jag ! Dennis slog in grädden ihop med en banan för att göra det extra kul ! Det gillade Helmer skarpt och skrattade så gott ! Godisautomaten ska man fylla med godis, lägga i en låtsaspeng och sedan fiska upp godiset med en grip som styrs av spakar.

Nu är det dags för jobbarhelg, 3 nätter på raken men sen ledig 9 dagar ! Gött !

8. AUTOMAT




3 kommentarer:

  1. Ja tänk att man kan bli så glad för lite grädde.

    SvaraRadera
  2. så härligt att få det man önskar!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag tycket själv att VV är väldigt bra! Men tror att mitt problem är att jag inte är så bestämd. Tror jag gör ett försök till. Jag tror inte riktigt på att utesluta saker ur kosten, kroppen behöver ju allt fast i olika mängd.
    Kram

    SvaraRadera