måndag 7 maj 2012

153. LAMM

Jag har väntat på att grannens Får ska komma ut med sina små LAMM. Idag var de där i hagen, Några tackor med små nyfödda lammisar. En hade tvillingar och gissa om de var söta ! Det blev många bilder och jag stod där en lång lång stund och bara njöt av att se de små liven. Sedan åkte jag och Eira på fotosafari, det blev en hel del tama-bilder till fotoutmaningen. Dem ska ni också få se så småningom.

Se och njut av de underbart söta Lammen ! Klicka på bilderna så blir de större !

153. LAMM



5 kommentarer:

  1. Väldigt fina bilder på de söta lammen.

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder...vill klappa!

    SvaraRadera
  3. Söta små lamm.
    Undrar var jag ska hitta några. Får nog bege mig till en djurpark kanske :)

    SvaraRadera
  4. Men vilka gudomliga charmtroll

    SvaraRadera