tisdag 15 maj 2012

234. PÅ VÄG

Här är Eira och Jag PÅ VÄG till  Rävafallet. Vi var där när vi var ute på fotosafari, tog en massa bilder på fallet. Dem ska ni få se i ett annat tema.

Eira tyckte det var kul naturligtvis och blev så där uppspelt som hon kan bli. Men mest gillar hon ju att få åka bilen, de orden passar vi oss för att säga här hemma. Då blir hon alldeles galen och ylar. Den här dagen fick hon åka runt på många ställen och hon satt snällt i bilen och väntade medans jag var ute och fotade något intressant.

234. PÅ VÄG

2 kommentarer:

  1. Så vacker hon är Eira och jag kan riktigt se henne när du säger åka bilen ;-))

    SvaraRadera
  2. Va lik Eira är Albert! En border collie som vi hade när barna var små! Han var rätt stor..vägde 35 kg..men blev inte så gammal...bara 13 år..det var mitt fel att han inte blev äldre...jag hade varit slarvig med att packetera julskinkesvålen efter koket...han satte i sig den dan innan julafton...blev bara sämre och sämre...juldan fick vi köra in honom till djursjukhuset...men 2 dar senare så fick han en insomningsspruta...hans inre organ la av ett efter ett..han klarade inte av saltet...en unghund hade fixat det sa dom...han var fullt frisk och pigg innan detta olyckliga hände...men jag får trösta mej med att hans sista måltid var nåt alldeles extra...
    /Annette

    SvaraRadera