fredag 25 maj 2012

66. FYND

Igår var jag och jobbarkompisen Malin i Ullared. Vi gjorde många fina FYND där, oj vad vi shoppade loss. Vi gick i 9 timmar därinne frånsett en fika och en middag. Man går där fram och tillbaka, livrädd att missa något, måste kolla där och där. Man plockar i och lägger tillbaka, plockar i igen och så håller det på. Ganska galet egentligen ! Bara för att det är billigt, ja vissa grejer är billigt men vissa kostar lika mycket som på tex ICA.

Kläderna är ju hemskt billiga i alla fall, och kläder behöver jag i massor, allt hänger som säckar på mig nu när jag bantat ner mig så mycket. Men det var hemskt mycket roligare att prova kläder nu och lättare att hitta kläder. Fick tag i en hel del snyggt faktiskt !

Efter en lång dag var vi supertrötta, hade jätteont i fötterna och masade oss tillbaka till bilen för hemfärden. Bilen blev full av kassar ska ni veta ! En härlig dag med goa Malin i alla fall !

Bilderna är tagna med mobilen så de har inte bästa kvalitet !

66. FYND



3 kommentarer:

  1. ojojoj...fyndat rejält ser jag;-) känner igen den vita med rosa blommor på...köpte en likadan...men.. hoppas verkligen inte vi träffas nånstans där vi har dom båda;-) fyrtornet och släpvagnen...
    /Annette

    SvaraRadera
  2. Oj vilken shoppingtur!
    äldsta sonens sambo har varit där två gånger och shoppat loss.
    Men jag skulle inte greja att gå där så många timmar...är ingen shoppare liksom ;-))

    SvaraRadera