lördag 5 maj 2012

118. I DRAKENS ÖGA

Ska försöka komma ifatt mig lite med fotoutmaningen nu. Har inte haft någon lust eller energi att lägga på det nu när Mamma gick bort. Nu ska jag ta nya tag och försöka lägga in en bild om dagen igen. Det kommer bli dagar då jag lägger in flera teman för att hinna ifatt mig.

Jag har funderat mycket på var jag ska hitta en drake till detta temat. Men så råkade jag springa på en  i Stadsparken. Eller rättare sagt ett slags konstverk med drakar målade på ett segel. Lite annorlunda var det men hela konstverket var också byggt som en drake. Ögat har jag manipulerat lite med i datorn, tyckte det blev ganska häftigt.

118. I DRAKENS ÖGA


4 kommentarer:

  1. Det var ju ett jättebra foto till temat! :-) Leka med foton är ju bara kul!

    SvaraRadera
  2. Perfekt bild till temat och jag säger som Eva att leka med foton är bara kul.

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt bra tolkning av temat! Perfekt redigering.

    SvaraRadera
  4. Visst är det märkligt att man ibland nästan har gett upp en bild för ett visst tema och så helt plötsligt dyker tillfället upp!

    Förstår att det känns tungt!
    cyberkramar//Gun

    SvaraRadera