onsdag 16 maj 2012

48. FALLER

Igår la jag ju in en bild när Eira och jag var på väg till Rävafallet. Rävafallet ligger mitt i urskogen långt upp på Hökensås. En liten oas mitt i den torra Tallskogen, nästan tropiskt. Det känns lite trollskt när man står där och tittar på vattnet som FALLER ner. Jättevackert och så rogivande.

Eira och jag stannade en stund och njöt av lugnet och ljudet från vattnet. Tog ganska många bilder, exprimenterade en del med inställningar. Jag gillar att frysa rörelserna på vattnet i bilden, tycker att det ger bilden nån sorts mystik. Några bilder blev ganska bra faktiskt.

48. FALLER



8 kommentarer:

  1. Såå otroligt fina!! Du borde göra tavlor av dom;-)
    /Annette

    SvaraRadera
  2. Väldigt fint fotat med lång slutartid. Läckert resultat!

    SvaraRadera
  3. Mjuka vackra fall! Vackra foton!

    SvaraRadera
  4. Jättefina kort ,exprimentera med vatten ska jag också prova på vid något tillfälle.

    SvaraRadera
  5. Snyggt med lång slutartid vid rörelse i vatten

    SvaraRadera