söndag 22 juli 2012

102. HAVRE

Den här bilden tog jag häromkvällen när solen gick ner. På åkern växer HAVRE och om ni tittar noga så ser ni lite regnbåge på andra sidan sjön.

Jag tog den med min I Phone eftersom jag fortfarande inte hört något om min kamera. Har laddat ner en app till I Phonen som heter Fotor. Med den kan man ta HDR bilder som ger extra djup ii bilderna. Det finns nästan lika många finesser som i Photo Shop och man kan göra nästan vad man vill med bilderna. Tycker den blev riktigt bra bilden !

102. HAVRE

7 kommentarer:

  1. Instinktivt? Strunt i havren! Vilken himmel!!! :)

    SvaraRadera
  2. Ibland kan jag tycka att mobilen tar finare bild (bild med känsla!) än kameran!

    Denna vackra bild är ett sådant bevis!!!

    SvaraRadera
  3. Mycket läcker bild!

    SvaraRadera