onsdag 11 juli 2012

136. KONDUKTÖR

När vi var på High Chaparall så åkte Dennis, Johan, Louise och Felicia med tåget där. När de åkte iväg passade jag på att ta en bild på konduktören, en riktigt charmfull KONDUKTÖR tycker jag, fast visst ser han lite farlig ut ?  Det blev en bild på två konduktörer också. En av dem hade visst skrämt Louise så hon höll på att hoppa ur byxorna (eller de små, små shortsen för att vara exakt).

Bilderna är tagna med den usla lånekameran men det är slut med den nu för idag har jag fått tillbaka min Nicke Nikkon. Reklmamationen gick inte igenom men de hade reparerat den gratis i alla fall. Jag sa att om det händer en gång till så kommer de att få kameran i huvudet, för då blir jag riktigt arg.

136. KONDUKTÖR



7 kommentarer:

  1. ja fy så han skrämdes ! två gånger dessutom, usch...
    Felicia tyckte iallafall det var kul när jag blev rädd !

    SvaraRadera
  2. Konduktörer av det charmiga slaget tror jag minsann :)

    SvaraRadera
  3. Imponerad att du löst detta tema!

    SvaraRadera
  4. Men hallå!!!!Konduktören i muchen...jag är en tjuvpassagerare tror jag , och har inte löst biljett....vad gör du med mig då? Va? Va?....

    SvaraRadera
  5. Oh nice :) riktigt fina båda två.. tåg vagnarna alltså hehe

    SvaraRadera
  6. Kommer ihåg när vi var där när killarna var små - å så spännande de tyckte det var...blev ni rånade?

    trist det där med kameran - hoppas den är perfekt nu!

    SvaraRadera