fredag 13 juli 2012

Eget Tema - BRÖLLOP

Igår var vi på BRÖLLOP. Ett Holländskt bröllop vilken gjorde det mer spännande eftersom jag tycker det är jätteintressant att uppleva andra kulturers traditioner. Bruden var sååå himla vacker och brudgummen så stilig,  paret var verkligen fina tillsammans. Bröllopet gick av stapeln strax intill där vi bor, utomhus. Det blåste ganska kallt men vi slapp regn i alla fall, frånsett några droppar.

Ett vackert bröllop, narurnära sommrigt och enkelt. Precis i min smak. Mycket folk kom och det pratades både engelska och holländska. Brudparet strålade och man kan verkligen se att det är äkta kärlek mellan dem. När de läste sina dikter till varandra trillade tårar nedför min kind, det  var så fint. Tänk, de har hela livet framför sig tillsammans och jag önskar dem all lycka på vägen ! Anne och  Erik !

Blev inte så många bilder tyvärr eftersom kameran gick sönder, den första är tagen med min I Phone och det är inte brudbuketten utan några blommor en liten flicka gav henne som hon håller där. Den andra bilden är tagen med Nikke Nikon. Där leder brudens pappa henne fram till altaret, han har också brudparets lilla son på armen.

Eget Tema - BRÖLLOP



4 kommentarer:

  1. På bröllop är alla brudpar vackra :)
    Fantastiskt med utomhusböllop!

    SvaraRadera
  2. Bröllop är vackert och ett bra tema också

    SvaraRadera
  3. såå vackert! Härligt med bröllop i naturen och vilken tur med vädret....lilla brudnäbben kanske är där framför...dotter?

    SvaraRadera