tisdag 10 juli 2012

213. PASTA

Idag har vi ätit PASTA med kantareller och bacon. Mmmm så gott det var ! Annars har jag målat, målat och målat .... Allt grundmålning är färdig nu så imorgon ska jag åka och köpa färg.

Har inte hört ett dyft om min kamera trots att det gått snart fyra veckor sedan jag lämnade in den. Idag ilsknade jag till och ringde dem ingen visste nåt men de skulle kolla upp det sa de. Sedan ringde de och sa att den var skickad från verkstaden till dem och var på väg. Efter det samtalet fick jag ett sms att min kamera fanns där och att jag kunde hämta den. Jag  vet ingenting om hur de har tänkt sig, om de godtagit reklamationen eller nåt. Men i sms:et stod att det kostade 0 kr. Så antagligen har de lagat den gratis eller så har de bytt ut kamerahuset, vi får se imorgon när jag åker dit.

Klicka på bilden så blir den större !

213. PASTA

5 kommentarer:

  1. Snyggt presenterad pasta!
    Skönt att få kameran tillbaka :)

    SvaraRadera
  2. Här blir det också pasta ,fast stuvade makaroner med fläsk.

    SvaraRadera
  3. Pasta med kantareller är aldrig fel.
    skönt att få kameran tillbaka

    SvaraRadera
  4. Mmmmmmmmmmmums vad gott det ser ut :)

    SvaraRadera