fredag 20 juli 2012

34. DEKORATION

Idag har jag gjort Cupcakes igen. Den här gången med Smultron muffins och vit chocklad frosting, Mmmmm !  Som DEKORATION gjorde jag små fjärilar i marsipan och smultron som jag plockade i hagen. Det  är meningen att jag ska bjuda Malin på dem när vi jobbar inatt. Gjorde en till Dennis också som han slukade direkt, de var jättegoda sa han. Ska bli spännande att smaka på dom och jag hoppas att Malin kommer att gilla dom också.

Jobbar hela helgen nu sedan är jag långledig i 9 dagar, Yeeeees !

34. DEKORATION



7 kommentarer:

  1. Så fin att den (nästan) är för fin för att äta ;)

    SvaraRadera
  2. Jättevackra, vad duktig du är- Att de är goda är ju rena bonusen!

    SvaraRadera
  3. Åh, ännu en vacker frestelse!

    SvaraRadera
  4. Vilka KONSTVERK!!! Nästan synd å äta upp dom;-)
    /Annette

    SvaraRadera
  5. Ser verkligen gott ut och de är väldigt fina också

    SvaraRadera
  6. ååå gosch de är ju som små konstverk!!!

    SvaraRadera