torsdag 19 juli 2012

41. DUK

Häromdagen var jag och Marie på Hem & Hobby i Hjo. Jag köpte både det ena och det andra, bland annat en vax- DUK till bordet på altanen. Den gamla var ganska ful nu så det behövdes. Httade en riktigt somrig duk med jordgubbar på, jättefin tycker jag, och så passar den ju bra till de röda dynorna också.

Köpte också gardiner och lite annat pynt till rummet på övervåningen som jag har renoverat. Det blev så himla fint så nu ska jag ge mig på det andra rummet där uppe också.

41. DUK

5 kommentarer:

  1. Härligt somrig! Det blir mysiga fikastunder på altanen nu. :)

    SvaraRadera
  2. Min kompis Gunilla tog med mig dit i måndags och jag hittade både det ena och det andra som jag inte visste att jag behövde. Får nog åka dit igen. Åsa S

    SvaraRadera
  3. Duken var väldigt passande till dynornas färg!

    SvaraRadera
  4. Alltid mysigt med lite nytt och fräscht!

    SvaraRadera
  5. Kommer snart och kollar in duken :)

    SvaraRadera