måndag 27 augusti 2012

13. BALKONG

Det här inlägget skrev jag en kväll i Grekland. När jag skulle lägga ut det så stängde hotellägaren av internetuppkopplingen för att det krånglade. Trodde att allt hade försvunnit men såg nu att det fanns kvar som ett utkast. Här kommer det då !

18/8 - 12  Sitter på vår BALKONG och skriver i bloggen ! Vi hade tur som fick en skuggig balkong, de andra balkongerna  där solen står på hela dagen är det alldeles för varmt att sitta. Vi har lite havsutsikt och lite utsikt upp över bergen. Räcker gott eftersom havet ligger ca 20 meter därifrån.

13. BALKONG





Nu väntar en tuff vecka med 5 jobbnätter, en kursdag och en dag med jobbmöte. Är inte riktigt bra efter dunderförkylningen som flög på mig när vi kom hem och känner mig väldigt matt. Har inte sovit så bra senaste veckan heller eftersom jag åkte på en riktig brak-hosta också. Det blir till att jobba, sova och äta i en vecka, sedan långledig i 9 dagar, får väl vila upp mig då !

4 kommentarer:

  1. Så fint ni bodde :)
    Krya på dig! Hoppas du hittar orken för din fullspikade vecka!

    SvaraRadera
  2. Vad fint och avkopplande det ser ut! Hoppas förkylningen släpper snart

    SvaraRadera
  3. Vad fint och avkopplande det ser ut! Hoppas förkylningen släpper snart

    SvaraRadera
  4. Ser härligt ut. Hoppas förkylningen blir bättre. Vet hur det är själv dunder förkyld och tyvärr har det suttit i 1,5 vecka nu, hoppas bli bra här på Malta

    SvaraRadera