lördag 4 augusti 2012

208. ORDNING OCH REDA

Nu är jag äntligen helt klar med rummet jag renoverat. Alla saker är på plats och det är äntligen ORDNING OCH REDA. Meningen är ju att det ska vara ett kombinerat gäst/sov/pyssel och syrum. Rummet är ju ganska stort så det fick gott och väl plats. Var på IKEA häromdagen och handlade det sista och nu är allt på plats.

Jag är verkligen jättenöjd med resultatet så nu ska jag ge mig på det andra rummet däruppe också.
Lägger in några före och efter bilder !

208. ORDNING OCH REDA

Före


Efter ! Nu är det ORDNING OCH REDA



Före


Efter



Efter


8 kommentarer:

  1. Så bra det blev :) Ljust och fint med bra ytor för pyssel. Vill oxå ha!

    SvaraRadera
  2. Vilken skillnad!! Jättefint å mysigt! När man ser sånt här blir man själv inspirerad till att börja...men först å främst får jag nog skaffa mej nåt som är mitt eget!!
    /Annette

    SvaraRadera
  3. Härligt resultat! Vilket jättefint rum att sitta och jobba i. :)

    SvaraRadera
  4. Wow ! Vilken skillnad.
    Det blev superfint. :)

    SvaraRadera
  5. Det blev riktigt fint. Vilken skillnad

    SvaraRadera
  6. En klar förbättring ,kul att du hade före och efter.

    SvaraRadera
  7. Å vilken skillnad och så ljust och fint det är!
    Och symaskin....syr du mycket och kanske håller du på med andra hantverk som stickning?

    SvaraRadera
  8. Nej jag syr inte alls mycket men ibland syr jag in eller lagar något. Nu tänkte jag sy fodral till några kuddar. Stickade gjorde jag mycket förr men det var längesedan det !

    SvaraRadera