onsdag 8 augusti 2012

168. LÄNGTAN

Vilken LÄNGTAN jag har nu att åka till Grekland ! Vi åker nästa vecka och jag börjar få resfeber. Vi ska åka till en liten liten Ö som heter Tilos. Man får flyga till Rhodos och sedan åka båt över, det tar ca 1,5 tim. Ska bli jättespännande att åka till denna lilla pittoreska ö som bara har ca 300 invånare, är 6 mil lång och 1 mil bred. Det finns endast 2 mil väg på den lilla ön. Jag kommer att ha med mig lill-datorn och försöka blogga och lägga in bilder varje dag om jag kan. Så håll ögonen öppna efter mina rapporter.

168. LÄNGTAN


Vy från vårt hotell som ligger direkt vid stranden. Vi brukar boka strand hotell eftersom jag vägrar bada i en äcklig pool när jag har ett helt underbart hav att bada i. Obs ! Bilden är lånad från internet !



Byn Livadia som är en av de två byar på ön. Det är där vi ska bo !  Obs ! Bilden är lånad från internet.


3 kommentarer:

  1. Gud va härligt de ser ut!! Inte de minsta avundsjuk;-) Måste va underbart att ha detta att se fram emot!!
    /Annette

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen något att längta till!

    SvaraRadera
  3. ser vackert ut och det blir säkert jättehärligt!

    SvaraRadera