söndag 19 augusti 2012

228. PUMPA

Kvällens tema hittade jag på resturangen vi var och åt middag på. Ett mysigt ställe med god och vällagad mat. Jag blev glad att hitta färsk fisk, Red Snapper som är en av mina favoritfiskar fick det bli. Dennis lyckades också få sig en pepparstek. Det smakade jättegott alltihopa.

Inne i resturangen var det pyntat med diverse saker, bland annat med PUMPA !

228. PUMPA



På resturangen kryllade det av katter, en kull kattungar fanns där också och de var så hungriga trots att alla katter såg välmående ut. Ägarna var snälla vid dom och ställde ut överbliven mat. De behöver ju sina katter för att hålla efter råttor och annat äckligt. Katterna hör hemma på "sin" resturang eller hotel och verkar ha det bra.





Annars har dagen varit väldigt lugn. Stranden, lunch och siesta, sedan ut i byn och äta middag. Verkligen avkopplande. Imorgon ska vi ut och åka bil, då ska Nikke Nikon få följa med och jag hoppas på många fina bilder som ni ska få se här i bloggen framöver.

Nu säger vi Godnatt ! Hörs imorgon. Tack för alla härliga kommentarer, de gör mig glad :o)

1 kommentar:

  1. Red snapper är en jättegod fisk...speciellt grillad!
    Grekland är härligt vackert!

    SvaraRadera