torsdag 2 augusti 2012

90. GRIS

Får jag presentera en GRIS som heter Kenneth ! Kenneth ägs av Dennis systers familj. Han är lite skallig och grisig men ganska söt ändå. Kenneth hade en fru som hette Solveig men Solveig fick tyvärr slutta sina dagar för ett tag sedan då hon var alltför gammal och skruttig. Solveig ligger begravd på familjens tomt, ni kan se korset i bakgrunden bakom Kenneth.

Jag väntar nu på min nya kamera, hoppas den kommer innan vi åker till Grekland, annars blir jag ledsen i ögat ! När jag får den hoppas jag kunna bombadera er med mängder av fina bilder här i bloggen !

90. GRIS

4 kommentarer:

  1. Det här tycker jag var en ypperlig bild på en gris, trots kameran.

    SvaraRadera
  2. Kenneth är en riktigt liten charmig gris :-)

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Vad lik "min" Kennert han e!! Lika söt å go ;-)
    /Annette

    SvaraRadera
  4. Men oj vilken gosing. Han poserar ju riktigt och leeeeeeer! Förstår att han (och även Solveig) har förträffliga ägare som månar om sina djur!

    SvaraRadera