lördag 25 augusti 2012

81. FÖTTER

En bild på mina stora, fula prickiga och sönderkliade FÖTTER  får ni stå ut med idag ! Allt för att få en bild till ett tema ! Men bakgrunden är ju ändå väldigt vacker !

81. FÖTTER


Många undrar över mina strandbilder som jag ar lagt in ! "Är det verkligen så folktomt ?"  Nej, inte riktigt ! Bilderna är tagna tidigt på morgonen när jag smyger omkring med min Nikke Nikon ! Alla andra ligger och sover och det är nästan bara jag ute ! Tilos är en sömnig ö där man inte går upp tidigt i onödan, det gäller även Ö borna själva.
Här kommer en bild från stranden på förmiddagen när det är lite mer folk. Det är ju inte så mycket folk men lagom för att man ska slippa ligga som packade sillar. De Grekiska barnen tillbringade sina dagar på stranden och badade mest hela tiden.

3 kommentarer:

  1. Haha, fotografens fötter - facebooks mest uttjatade motiv enligt en undersökning. :D Men här är de ju PERFEKTA!

    SvaraRadera